ЗАГАЛЬНІ УМОВИ ТА ПОЛОЖЕННЯ

Загальні умови та положення (ЗУП) для використання порталу Virail

1. Загальні положення

(1) Компанія Virail GmbH, Winsstraße 15, 10405 Берлін (далі - "virail") надає технічний інтерфейс, який дозволяє комерційним та приватним постачальникам транспорту (далі - "Постачальники") розміщувати поїздки (поїзд, автобус, авіарейс та спільна поїздка) у базі даних, яка може бути пов'язана з різними веб-сайтами бронювання Постачальників. Користувачі, які шукають проживання (далі - "Користувачі"), матимуть доступ до цієї бази даних через www.virail.com та/або інші веб-сайти, які експлуатуються Virail, та будуть направлені на веб-сайт Постачальника транспортного рішення для проведення процесу бронювання.

(2) Ці умови та положення регулюють використання бази даних через зазначені веб-сайти Virail та включають доступ з мобільних веб-сайтів та будь-якої програми ("Додаток"), розробленої Virail, а також будь-яких порталів або програм для мобільних пристроїв, наданих третіми сторонами. Ці умови та положення застосовуються виключно; Virail відхиляє застосування будь-яких альтернативних умов та положень, які накладаються Користувачем.

(3) Використання всіх веб-сайтів, які експлуатуються Virail та надані бази даних („Наш Веб-сайт“), дозволяється лише для приватного використання. Комерційне використання Нашого Веб-сайту заборонено. Наш Веб-сайт не повинен використовуватися для фальшивих, шахрайських або спекулятивних бронювань, а також для бронювань для покриття майбутнього попиту. Використовуючи Наш Веб-сайт, ви підтверджуєте утримання від наступних дій та заходів без попередньої письмової згоди від Virail:

Virail залишає за собою право завершити, призупинити або обмежити доступ до всіх або окремих компонентів Нашого Веб-сайту на власний розсуд без попереднього повідомлення та з виключенням будь-якої відповідальності.

2. Послуги Virail для користувачів

(1) Virail надає цільову функцію пошуку, яка дозволяє Користувачам знайти найбільш підходящу пропозицію Постачальника в базі даних і потім направляє Користувача на веб-сайт Постачальника або безпосередньо зв'язує Користувача з Постачальником. Таким чином, Virail не є постачальником послуг для будь-якого з цих веб-сайтів. Зокрема, використання послуг Virail не призводить до укладення договору про пакетні тури з Virail в розумінні § 651a Німецького цивільного кодексу (BGB).

(2) У випадку, якщо пошук повертає велику кількість результатів, відображені результати будуть обмежені до певної кількості, щоб гарантувати функціональність пошуку.

(3) Користувачі можуть безкоштовно використовувати базу даних Virail.

(4) Virail повідомляє, що пропозиції, розміщені Постачальниками, можуть бути підпорядковані комісії у випадку укладення успішного договору про бронювання. Спосіб укладення цього договору між Користувачем та Постачальником та будь-який зміст такого договору повинні відповідати закону та будь-якій угоді між двома зацікавленими сторонами.

(5) Virail може дозволяти надання своїх послуг третіми сторонами.

(6) Оскільки Virail надає свої послуги безкоштовно, Користувач не має права на отримання компенсації шкоди або вимогу виконання договору. Virail залишає за собою право в будь-який час скасувати пропозицію без попереднього повідомлення.

3. Virail не несе відповідальності за пропозиції або наступні договори про бронювання

(1) Virail є виключно технічним постачальником послуг, який лише дозволяє здійснювати пошук підходящих пропозицій. Virail не буде публікувати власні пропозиції на зазначених веб-сайтах, а також не несе відповідальності за будь-які розміщені пропозиції. Відповідальність за всі пропозиції, розміщені на зазначених веб-сайтах та будь-яких інших веб-сайтах, з якими зв'язується Virail, а також за будь-які пов'язані заяви, несе виключно Постачальник. Virail не несе відповідальності за точність або актуальність інформації, розміщеної Постачальником, особливо там, де ця інформація зберігається на мобільному пристрої.

(2) Будь-які договори або квитки існують виключно між Постачальником та Користувачем. Virail звільняється від будь-яких договірних регуляцій, угод або претензій, що існують між Користувачем та будь-яким зовнішнім бронювальним агентом. Бронювання регулюються виключно Загальними умовами та положеннями постачальника послуг або транспортної агенції, особливо щодо скасування та відкликання. Постачальник послуг з бронювання або транспортна агенція залишається єдиним контактним пунктом для процесів бронювання та оплати, а також будь-яких питань, що стосуються цього договору. Virail не може надати будь-яку інформацію з цих питань.

(3) Попередні абзаци (1) та (2) залишаються чинними за умови, що Virail захоплює бронювання або запити на бронювання або пов'язані з ними дані та інформацію самостійно для передачі бронювання або запиту на бронювання Постачальнику (наприклад, в межах експрес-бронювань або форм запитів).

(4) Пропозиції оновлюються постійно за допомогою технічного інтерфейсу.

4. Ціни

(1) Ціни, зазначені в пропозиціях, визначаються Постачальником та щодня повідомляються Virail.

(2) Ціна пропозиції розуміється як кінцева ціна проживання, проте відповідальність за забезпечення адекватних та точних цін лежить на Постачальнику. Хоча Virail прагне представити загальну вартість пропозиції, додаткові витрати можуть бути стягнуті веб-сайтом бронювання Постачальника.

5. Відповідальність

(1) Virail не несе відповідальності за точність, якість, повноту, надійність або вірогідність створеного Постачальником вмісту та/або пропозицій. Зокрема, Virail не надає жодних рекомендацій або додаткової інформації щодо вибору Постачальника та/або пропозиції.

(2) Virail не несе відповідальності за будь-які технічні розлади, якщо причина лежить поза сферою відповідальності Virail або спричинена форс-мажором.

(3) Virail не гарантує безперервний доступ до даних. Virail залишає за собою право проводити технічне обслуговування, як це потрібно, настільки, наскільки це необхідно.

(4) Virail не несе відповідальності за завдані шкоди, незалежно від правової підстави, спричинені умисними діями та грубою недбалістю. Не передбачається відповідальність за просту недбалість, за винятком випадків, коли йдеться про тілесні ушкодження, тіло або здоров'я та вимоги, що виникають згідно з Законом про відповідальність за продукцію.

(5) Обмеження відповідальності Virail також поширюються на особисту відповідальність всіх працівників, представників та агентів.

6. Конфіденційність

(1) Virail надає найвищий пріоритет захисту інформації Користувача. Для отримання додаткової інформації зверніться до Політики конфіденційності Virail.

(2) Особиста інформація надається, обробляється та використовуєVirail GmbH Умови та умови білого бренду

7. Зміни до GTC

(1) Virail зберігає за собою право вносити зміни до GTC з відповідним повідомленням принаймні за шість тижнів. У разі будь-яких змін Virail повідомляє про зміни на веб-сайті та призначає дату, коли зміни набувають чинності.

(2) Якщо Користувач не відхиляє ці зміни протягом шести тижнів з дати оголошення, змінені ЗУ вважаються прийнятими Користувачем. Користувачам слід нагадати про це в повідомленні про зміни умов.

8. Остаточні умови

(1) Застосовуються закони Федеративної Республіки Німеччина, за винятком Конвенції ООН про міжнародну купівлю-продаж товарів (CISG). Місцем виконання та юрисдикцією суду для всіх спорів, що виникають або пов’язані з цим контрактом з торговцями, юридичними особами публічного права або державними органами є Берлін.

(2) Будь ласка, зверніть увагу, що навіть якщо наші послуги, включаючи ці Загальні положення та умови, пропонуються та описуються англійською мовою, у будь-якому випадку будь-яких розбіжностей між англійською та німецькою версіями перевагу матиме версія німецькою мовою. Німецьку версію можна знайти за таким посиланням: www.virail.de/v/geschaeftsbedingungen

(3) Якщо одна з цих Загальних положень та умов стає недійсною повністю або частково, або стає недійсною відповідно до законодавства, це не впливає на дійсність решти умов договору.

Virail GmbH Умови та умови білого бренду

1.    Вступ

Virail GmbH - наряду з послугами метапошуку, наданими за допомогою агрегації Партнерів, також може дозволити Клієнтам бронювати послуги транспорту сторонніх постачальників за допомогою сторонніх партнерів через "Біле брендове рішення" або альтернативний продукт. Використовуючи такий продукт, Клієнти мають можливість бронювати вибіркових перевізників через партнера білого бренду на будь-якому сайті Virail або в будь-якому локальному сайті Virail.

Ці Умови та умови є специфічними для послуг, наданих Virail та його партнером білого бренду. Таким чином, вони специфічні для доступу та використання Клієнтом Платформи білого бренду, відповідальності партнера білого бренду та Перевізника, який надає послугу транспорту.

2. Використання послуг

2.1 Послуги наземного транспорту

Virail не надає жодної послуги транспорту Клієнтам. Перевізник - єдиний учасник, який надає послугу транспорту та відповідає за квитки, умови та умови перевезення та квитування. У більшості випадків,

Virail не є контрактним партнером для квитування, оскільки цим займається партнер білого бренду. Таким чином, Virail не несе відповідальності за такий контракт.

Клієнти визнають, що квитування та пов'язані з ними пункти, такі як бронювання місць, багаж та покращення, підпадають під умови та умови ("T&C") відповідного Перевізника, з яким Клієнт бронює, та вони приймаються при бронюванні з цим перевізником через Платформу білого бренду.

2.2 Налаштування Платформи білого бренду

Платформу білого бренду надає сторонній партнер, Distribusion Technologies GmbH, зареєстрований в Німеччині (далі - "Distribusion"). Distribusion розробляє та веде глобальну систему розподілу (GDS) для квитків на наземний транспорт, яка включає, але не обмежується постачанням контенту наземного транспорту, технічним забезпеченням рішення білого бренду для оформлення клієнтських покупок, обробкою платежів, розрахунками та виставленням рахунків.

Virail використовує послуги Distribusion для надання "Платформи білого бренду" своїм Клієнтам для бронювання квитків Перевізників. Таким чином, Distribusion забезпечує технічне забезпечення контенту та обробку бронювань Клієнтів для продажу квитків. Як технічний партнер, Distribusion не несе відповідальності за будь-які запити або скарги щодо платежів або проблем з транзакціями. У випадку запиту або скарги щодо платежів чи проблем з транзакціями, їх слід надсилати Virail, яка передасть запит Distribusion.

2.3 Надана інформація

Клієнти повинні переконатися, що всі надані дані є правдивими, валідними та актуальними під час використання Платформи білого бренду. Virail та/або її постачальники послуг залишають за собою право перевіряти будь-які дані, надані своїми клієнтами з метою прозорості та виявлення шахрайства.

Клієнт також несе відповідальність за будь-які наслідки та витрати, пов'язані з наданням недостовірної інформації. Під час надання цієї інформації під час процесу бронювання, Клієнти повинні бути усвідомлені, що вони діють відповідно до умов та умов (T&C) Перевізника, які стають доступними під час процесу бронювання.  

3.  Ціни та платежі

3.1 Ціни та комісії

Пропозиція Перевізника білого бренду встановлюється виключно за розсудом Перевізника або його партнера. Virail не несе відповідальності за ціну, встановлену Перевізником. Якщо у Клієнта виникли будь-які запитання щодо ціни, вони повинні звертатися безпосередньо до Перевізника.

Клієнт також може стикнутися з різними цінами, вказаними для пропозиції. Це пов'язано з використанням кешування для зберігання даних на сторінках результатів пошуку та/або інших пов'язаних сторінках та конвертацією валют для відображення цін в різних валютах. Кешування використовується для швидкого надання результатів Клієнтам для поліпшення користувацького досвіду, а також обмеження навантаження на системи Партнерів.

Рішення білого бренду, яке надає сервіс оформлення, покаже правильну ціну для бронювання в обраній валюті та/або доступній для бронювання. 

Те, що Virail вказує ціну в валюті, не гарантує, що пропозицію можна забронювати в цій валюті. Доступні валюти бронювання визначаються партнером рішення білого бренду.  

3.2 Платіж

Distribusion - як партнер рішення білого бренду - також виступатиме як партнер співпраці Перевізника. Якщо у вас є скарги та/або запитання щодо оплати пропозиції через рішення білого бренду, ви повинні звертатися до служби підтримки клієнтів Virail, яка потім передасть вашу скаргу та/або запитання Distribusion.

При купівлі пропозиції на Платформі білого бренду Клієнти сплачуватимуть суму квитка видачі квитка від того, від кого Клієнт купив квиток. У разі потреби Клієнт також сплачуватиме сервісну комісію, крім вартості квитка ("Сервісна комісія"). Сервісна комісія буде відображена клієнту перед бронюванням квитка та окремо від ціни пропозиції.

Сервісна комісія надає Клієнту обслуговування клієнтів, а також інші продукти та послуги, надані Virail. Таким чином, сервісна комісія не підлягає поверненню після здійснення транзакції. 

Якщо ви бажаєте скасувати або змінити пропозицію Перевізника білого бренду, яку ви вже забронювали, будь ласка, зверніться до відповідного розділу та/або ЧаВо Virail.

3.3 Способи оплати

Пропозиції Перевізника білого бренду на Платформі білого бренду можуть бути оновлені в будь-який час для включення або виключення способів оплати. Поточні способи оплати доступні:

Якщо оплата здійснюється кредитною карткою або Google Pay, рахунок клієнта буде знятий після завершення бронювання. Ім'я власника картки та реквізити кредитної картки будуть передані Distribusion його постачальнику платіжних послуг, Adyen, Adyen N.V. Simon Carmiggeltstraat 6-50, 1011 DJ Нідерланди.

4.    Політика скасування

У випадку скасування та/або зміни послуги Перевізником, Клієнт має відповідно до чинного законодавства та/або T&C Перевізника право вимагати від Перевізника повернення сплаченої суми та/або інших прав проти Перевізника згідно з таким законодавством.

Деталі надаються в T&C Перевізника. Virail не несе відповідальності ні за повернення будь-якої суми, ні за збитки та/або втрату прибутку, ні за організацію альтернативних послуг транспорту. Якщо Клієнт хоче дізнатися, які права вони мають при бронюванні з перевізником, вони повинні проінформуватися через T&C Перевізника та/або зв'язатися з Перевізником безпосередньо для отримання додаткової інформації.

У випадку, якщо Клієнт скасовує заброньовану пропозицію через Платформу білого бренду, права на скасування підпадають під T&C Перевізника, з яким Клієнт забронював пропозицію. У випадку, якщо Клієнт звертається за поверненням коштів, Сервісна комісія (якщо є) все ще буде збережена Virail за надання своїх послуг.

Якщо Перевізник дозволяє скасування/зміни заброньованого квитка онлайн, будь-які внесені зміни підпадають під T&C відповідного Перевізника. Клієнту може бути надано посилання для забезпечення можливості зміни бронювання (скасування/зміни) щодо пропозиції. Якщо посилання не надається, Клієнт може звернутися до служби підтримки клієнтів Virail для допомоги у здійсненні будь-якої заброньованої пропозиції, яка дозволяє повернення або зміни, що підкреслено під час бронювання. У раз

5. Персональні дані

У контексті використання Клієнтом платформи White Label, Virail і/або Distribution можуть збирати й обробляти деякі надані персональні дані. Використовуючи Платформу, Клієнти визнають і погоджуються на обробку своїх персональних даних Virail та/або Distribution відповідно до чинного законодавства та положень Політики конфіденційності платформи White Label.

6. Використання платформи White Label

Virail надає Клієнтам невиключне, особисте право, яке не підлягає передачі, використовувати платформу White Label і послуги для особистого та приватного використання Клієнтів на некомерційній основі та відповідно до цілей платформи White Label і послуги.

Клієнтам забороняється будь-яке інше використання або експлуатація платформи White Label і служб, а також їхнього вмісту без попереднього письмового дозволу Virail. Зокрема, Клієнтам забороняється:

7. Роль Virail


Virail як посередник надає Клієнту можливість порівняти транспортні послуги до укладення транзакції або через (а) переспрямування до Партнера, або (б) через платформу White Label, яку надає Distribution. Умови та умови, встановлені тут, стосуються (b) і укладення транзакції через платформу White Label. У цьому сценарії Virail — у більшості випадків — не є договірним партнером щодо будь-якої Пропозиції перевізника White Label або, у будь-якому випадку, транспортних послуг, пов’язаних із Пропозицією. Приймаючи T&C White Label, Клієнт погоджується та розуміє, що Virail не є стороною жодної угоди, укладеної між Клієнтом і Перевізником.

Virail не надає транспортних послуг і не виконує функції перевізника. Virail функціонує як посередник між Клієнтом і Перевізником через платформу розповсюдження White Label. Virail не несе відповідальності ні за транспортні послуги, які надає Перевізник, ні за послуги, доступні на платформі White Label, які надає Distribution. Virail не несе відповідальності за такі елементи, але не обмежуючись ними;

8. Робота, доступність і функціональність Платформи

Virail намагатиметься забезпечити постійний доступ до платформи White Label. Проте Платформа може бути тимчасово або повністю призупинена без попередження в окремих випадках, таких як технічне обслуговування, міграція, оновлення, операційні зміни або технічні труднощі, пов’язані з Платформою та/або будь-якими відповідними елементами, які можуть обмежити її використання та доступність.

Virail залишає за собою право змінювати або призупиняти, тимчасово чи назавжди, повністю чи частково, окремо чи в цілому доступ до платформи White Label або її функцій.

9. Застосовне право та юрисдикція

Умови використання White Label написані англійською мовою та підпадають під дію законодавства Німеччини. Умови та умови можуть бути перекладені з англійської версії на додаткові мови залежно від мови Virail. У будь-якому випадку відповідні T&C є оригінальною копією англійською мовою, яка завжди підпадає під дію законодавства Німеччини. Місцем юрисдикції є Берлін.

10. Контактна інформація

Компанії, до яких вам слід звернутися, залежать від типу запиту:

Virail GmbH Онлайн-туристичний Агент (OTA) Умови та Положення

Вступ

Virail GmbH - разом із послугами метапошуку, що надаються через агрегування партнерів, - також може дозволити клієнтам бронювати транспортні послуги сторонніх компаній через внутрішню платформу оформлення замовлень, де Virail виступає як онлайн-турагент (OTA). Використовуючи цю платформу, клієнти можуть придбати та отримати свої квитки безпосередньо від Virail GmbH.

 

Ці Умови та Положення стосуються конкретно послуг, що надаються Virail і його рішенням  онлайн-турагента (OTA).

Використання послуг

Транспортні послуги

Virail не пропонує жодних транспортних послуг клієнтам. Перевізник є єдиною стороною, що надає транспортні послуги, та несе відповідальність за продаж квитків, умови та договір перевезення. У більшості випадків Virail не є контрактним партнером щодо продажу квитків, оскільки це здійснюється перевізником. У цьому випадку Virail не несе відповідальності за такий контракт.

 

Таким чином, клієнти визнають, що продаж квитків і пов'язані з ним елементи, такі як бронювання місць, багаж та оновлення квитків, підпорядковуються Умовам та Положенням відповідного перевізника, з яким клієнти здійснюють бронювання, і вони приймаються під час бронювання через нашу платформу оформлення замовлень.

Надана інформація

Клієнти повинні переконатися, що вся інформація, надана під час покупки квитків через платформу Virail, є правдивою, дійсною та актуальною. Virail та/або його постачальники послуг залишають за собою право перевіряти будь-які та всі дані, надані його клієнтами, з метою забезпечення прозорості та виявлення шахрайства.

 

Клієнти також несуть відповідальність за будь-які наслідки та витрати, пов'язані з наданням неправдивої інформації. Під час надсилання цієї інформації в процесі бронювання клієнти повинні усвідомлювати, що вони діють відповідно до Умов та Положень перевізника, які доступні під час процесу бронювання.

Ціни та платежі

Ціни

Virail не несе відповідальності за ціну, встановлену перевізником. Якщо у клієнтів є запитання щодо ціни, вони повинні звертатися безпосередньо до перевізника.

 

Клієнти також можуть зіткнутися з різними цінами на пропозиції, показані на сторінці результатів. Це пов'язано з використанням кешування для зберігання даних про результати пошуку та/або інших пов'язаних сторінок і конвертацією валют для відображення цін у різних валютах. Кешування використовується для більш швидкого надання результатів клієнтам з метою покращення користувацького досвіду, а також для обмеження навантаження на системи партнерів.

 

Ціна, показана на сторінці оформлення замовлення, є «поточна» ціна, надана нашими сторонніми партнерами, і саме цю ціну клієнти повинні оплатити. Клієнти повинні погодитися з Умовами та Положеннями перевізника та Virail перед покупкою квитка. Таким чином, клієнти беруть на себе відповідальність за свою покупку і приймають політику повернення та зміни перевізника після завершення покупки.

Збори

Сервісні збори

За сервісний збір Virail надає клієнтам обслуговування, а також інші продукти та послуги. Таким чином, сервісний збір не підлягає поверненню після здійснення транзакції. Сервісний збір вказується окремо під час процесу оформлення замовлення і може варіюватися залежно від придбаного квитка.

Збори за обробку карт

Додаткові збори за обробку карт можуть стягуватися за використання певних методів оплати та/або валют. Ці збори не підлягають поверненню і автоматично фіксуються під час платежу з відповідним збором, якщо він застосовний.

Збори за скасування

Як і при покупці квитка, транзакція може також викликати збір за обробку карт для повернення квитка. Цей збір буде автоматично фіксуватися і вираховуватися при поверненні.

Оплата

Під час процесу оформлення замовлення клієнти будуть запитуватися підтвердити Умови та Положення як Virail, так і вибраного перевізника. Обидві ці Умови та Положення доступні на сторінці оформлення замовлення і можуть бути переглянуті безпосередньо. Клієнти також будуть проінформовані на цій сторінці про політику повернення перевізника. Клієнти повинні двічі перевірити введені дані під час оплати, оскільки неправильні дані можуть призвести до проблеми з бронюванням. Virail не може змінити або модифікувати бронювання. Будь-які зміни повинні бути затверджені і виконані перевізником. Virail може тільки скасувати і повторно надіслати квитки в разі, якщо клієнт не отримав свій електронний квиток.

 

Після завершення оплати клієнтами, вони будуть перенаправлені на сторінку підтвердження і отримають електронний лист з їх електронним квитком. У разі, якщо клієнти не отримали свій електронний квиток, вони повинні перевірити свою папку зі спамом або почекати деякий час для надходження квитка. Якщо це не допомогло, клієнти повинні зв'язатися з Virail, і ми можемо повторно надіслати квиток.

Методи оплати

Усі методи оплати, які можуть бути використані, вказані під час оформлення замовлення. Методи оплати можуть варіюватися залежно від країни і з часом, оскільки методи оплати додаються/видаляються.

Шахрайство

У разі підозри на шахрайство, Virail залишає за собою право не визнавати бронювання, зроблене клієнтами, і скасувати транзакцію. Якщо клієнти вважають, що наші підозри помилкові, вони можуть звернутися до нашого центру допомоги з проханням про перегляд прийнятого рішення, але Virail може і буде дотримуватися рішення не обслуговувати клієнтів на підставі підозр у шахрайстві або іншій підозрілій активності.

Зміни або скасування

На даний момент Virail не дозволяє клієнтам змінювати квиток або бронювання. Virail відображає Умови та Положення кожного перевізника під час процесу оформлення замовлення. Якщо перевізник допускає обмін та/або повернення квитків, це залишається на розсуд перевізника, незалежно від політики Virail щодо змін і скасувань.

 

Якщо клієнти придбали квиток, який потребує змін, слід безпосередньо зв'язатися з перевізником. У разі, якщо перевізник дозволяє зміни, ми зможемо обробити зміну. Однак ми не можемо надати будь-який повернення або зміну без затвердження перевізника.

Компенсація

Відповідальність Virail обмежується наданими послугами онлайн-турагента. Ми не надаємо жодних транспортних послуг, і клієнти повинні зв'язуватися з перевізником з будь-яких питань, пов'язаних з їх поїздкою. Будь-які претензії, пов'язані з проблемами поїздки, повинні бути спрямовані безпосередньо до перевізника.

 

Якщо ви є клієнтом у Європейському Союзі, ви можете знайти свої права нижче:

 

Права та обов'язки пасажирів залізничного транспорту

https://eur-lex.europa.eu/eli/reg/2007/1371/oj

 

Права та обов'язки пасажирів автобусів

https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=celex:32011R0181 

 

Права та обов'язки пасажирів літаків

https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=CELEX%3A32004R0261&qid=1714993106749 

 

Virail на свій розсуд спробує допомогти клієнтам забезпечити належний рівень обслуговування, пов'язаний з їх бронюванням та Умовами та Положеннями, встановленими перевізником. Однак ми не несемо відповідальності за будь-які рішення, прийняті перевізником, і перевізники в кінцевому підсумку несуть відповідальність за будь-яку компенсацію або допомогу, передбачену їх Умовами та Положеннями.

Технічні проблеми

Virail прагне забезпечити безперебійну технічну роботу та надання послуг. Однак ми не беремо на себе відповідальність за безперервну доступність наших послуг, але будемо прагнути до цього. Це особливо стосується технічних затримок та збоїв, а також будь-яких збитків, які можуть виникнути в результаті цього.

 

У разі, якщо технічна проблема призводить до збитків для наших клієнтів, Virail може на свій розсуд надати повернення. Однак ми можемо розглянути можливість повернення тільки при дотриманні кількох умов:

 

  1. Клієнти повинні повідомити Virail через платформу Центру Допомоги не менше ніж за 24 години до часу та дати поїздки.

  2. Клієнти повинні були здійснити покупку на веб-сайті Virail, і оплата повинна була бути здійснена з їх кредитної картки.

  3. Клієнти не повинні були опосередковано або прямо викликати проблему і повинні надати нам деталі щодо технічної проблеми та обставин інциденту. Клієнти також повинні відповідати на всі наші запити щодо додаткової інформації та співпрацювати з нами щодо технічної проблеми. Недотримання цієї умови призведе до неможливості надання повернення.

 

Персональні дані

Інформація про права клієнтів щодо їх персональних даних міститься в нашій Політиці конфіденційності.

Обмеження відповідальності

Virail ні за яких обставин не несе відповідальності за будь-які прямі, непрямі, штрафні, випадкові або супутні збитки. Це включає, але не обмежується, втратою прибутку, даних та репутації, а також перериванням обслуговування, збоєм системи або втратою, або психічним, фізичним чи емоційним стресом, що виникає через використання або неможливість доступу до цього веб-сайту. Відповідальність Virail і наших співробітників обмежується умисним наміром та грубою недбалістю. Це обмеження не застосовується до претензій відповідно до Німецького Закону про відповідальність за якість продукції та до суттєвих порушень контракту.

Контактна інформація

Якщо у вас є запитання щодо Політики повернень, будь ласка, відвідайте Virail у Центрі допомоги. Крім того, ви можете зв'язатися з нами за адресою [email protected]